Business Objects Juhtimisinfo seminar

Järgneb informatiivne teadaanne.

Business Objects korraldab tasuta seminari, kus jagatakse kogemust, kuidas oskuslik info kasutamine on muutnud ettevõtted efektiivsemaks ning konkurentsivõimelisemaks. Seminaril räägivad oma kogemustest BO kliendid ja partnerid.

Proekspert esindab Business Objectsi tooteid Eestis alates 1. jaanuarist 2005. Business Objects S.A on maailma juhtiv ärianalüüsi tarkvaraettevõte, kellel on enam kui 46 000 klienti üle maailma. Eestis kasutavad Business Objects’i töövahendeid juhtivad pangad, telekommunikatsiooni, infrastruktuuri ja kaubanduse ettevõtted.

Info ja registreerimine.

Seminari kava on järgmine:

1. EIM stepping stones to success: Organization, Processes, Methods, Strategy & Technology – Sumant Gupta, Gartner Group

Sumant Gupta specializes in Sales & Marketing strategies, Business Value of IT and Outsourcing. He has extensive international business development, sales, marketing and management experience working for American and European multinationals in the high technology industries, including software, hardware and telecommunications. He has been responsible for partnerships and alliances, especially business-to-business sales through partners (OEM’s and Channel Development) in Europe and the USA. Experienced in developing and realizing market expansion strategy, organizational structures and financial management.

2. Kasumlikkuse mõistmine – millist juhtimisinfot me vajame? – Rein Parelo, Optime Data

Headel aegadel pole efektiivsus suur probleem, kuid halbadel aegadel muutub see ka seni edukates ettevõtetes ootamatult oluliseks. Seepärast on tähtis mõõta efektiivsusega seotud parameetreid optimaalselt ja efektiivselt.

REIN PARELO on juurutanud tegevuspõhiseid juhtimissüsteeme viimase 7 aasta jooksul, juhtides projekte SEB Eesti Ühispangas, Eesti Haigekassas, Tere ASis.

3. Kuidas saada, mida ma tahan? Kas ma tean mida ma tahan! – Taavi Kotka, WebMedia

Tihti ei ole organisatsioonid oma tulemusi hinnates saavutatuga rahul. Hilisema analüüsi käigus selgub aga enamustel juhtudel, et probleemiks ei olnud teostuse kvaliteet vaid selgelt on jäänud määratlemata tegevuse äriline eesmärk.

Taavi Kotka on õppinud Tallinna Tehnikaülikoolis informaatikat ja Tartu ülikoolis infotehnoloogiat. Taavi on töötanud AS Webmedias ligi kuus aastat, millest esimesed viis peaanalüütikuna, alates 2005. aastast on ta tegevjuht ning Webmedia Grupi arendusjuht.

4. Fondirahanduse aruandluslahenduse eesmärgid ja tulemid – Alek Kozlov, Rahndusministeerium & Kari Maripuu, Netgroup

Net Group tegeleb äriintelligentsi- ja ärianalüütikaprojektide (BI) elluviimisega juba 6 aastat. Tehtud on erinevaid projekte riigi, transpordi, jaemüügi, telekommunikatsiooni ja paljude teiste valdkonna ettevõtete/organisatsioonide tarbeks.

BI annab organisatsioonidele võime mõista oma kliente või tooteid ja turge ning teha saadud teadmiste põhjal paremaid turundus- , müügi- ja arenguotsuseid. Sisuliselt aitame välja tuua, millistele valdkondadele on vaja pöörata tähelepanu või kuhu on kõige vajalikum suunata aktiivset müüki, reklaamikampaaniaid või investeerida raha ning aega – või siis seda mitte teha.

5. Informatsiooni kasutamine juhtimisvahendina – Andres Haavel, Business Objects tootejuht

Ärianalüüsi projektide käigus oleme avastanud, et tulenevalt töötajate rollist ettevõttes, on neil erinevad nõudmised informatsiooni kasutamisele. Ettekandes näitame erinevaid võimalusi andmete esitlemiseks ning saadud informatsiooni kasutamise võimalusi ettevõte juhtimisel.

AS Proekspert on Business Objects S.A. esindaja Eestis ning kogemused ärianalüüsi süsteemide arendamisel on ettevõttel alates 1998 aastast. Tänasel päeval on Business Objects’i ärianalüüsi tarkvara kasutusel Eesti juhtivates pankades, telekomi-, infrastruktuuri- ja kaubandusettevõtetes.

6. Aruanne kui veebiteenus – Andrus Altrov, Affecto

Käesolevas ettekandes tutvustatakse aruannete loomist veebi keskkonnas. Aruannete loomine nn veebiteenusena parendab informatsiooni kättesaadavust ja vähendab kulutusi aruannete loomisele.

Affecto kaubamärgi alla koondunud ettevõtted pakuvad klientidele äriintelligentsi (BI) lahendusi Balti riikides ja põhjamaades. Business Objects on olnud aastaid üheks olulisemaks tarkvaraks meie portfellis.

3 thoughts on “Business Objects Juhtimisinfo seminar”

  1. Tsitaat artiklist: “Järgneb informatiivne teadaanne.”

    Üldiselt ma olen hetkel, veel, Proeksperdi’st väga heal arvamusel, kuni selleni välja, et mul on juba mõnda aega olnud mõttes ise Proeksperti tööle kandideerida ja ilma naljata(tont-teab, võibolla hakkan isiegi veel tihedalt tolle Business Objects’iga kokku puutuma), aga minu üks isikuomadusi on häbematu teravkeelsus. Ma ei suuda huumori pähe mainimata jätta, et ma näen tolles eel-fraasis ilmselget paralleeli Hansapanga väitega, et “reklaam on informatiivne”. :-D

    Täpsemalt minu ajaveebis: http://mv-veebilog.blogspot.com/

  2. Võiks sulle ju midagi vastu plõksida, aga ei oska nagu. Selles mõttes, et mis mõte firma blogil üldse on, kui siin ei ole korraldatavate ürituste kohta sõnagi? Ei ole siis informatsioon või?
    Või kui sind ainult see 1 lause häirib, siis “tasutud poliitiline teadaanne” ei sobinud, seega läks see. Ilma kerge inimliku sissejuhatuseta oleks see natuke liig olnud. Täna ei ole suure reklaamiteoreetiku tunnet, muidu võiks kohe igasugu asju kirjutada veel.

  3. Numbrid näitavad, et meil on 34 postitust ja neist 2 on firma poolt korraldatud ürituste kohta millest üks on tasuta ja teine mille mittemainimine oleks olnud kriminaalne.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *