Käesolev artikkel on veidi muudetuna ilmunud ka ajakirjas Arvutimaailm.
Kuidas Flashi rünnatakse
Flash on saanud tänapäeval veebilehitsejas mängitavate mängude ja uhkete kasutajaliideste sünonüümiks. Arendajatel on Flash-i kasutades väga lihtne valmistada ilusa graafikaga mänge ja rakendusi, ilma et peaks pöörama liigset tähelepanu vahekihtidele ja muule esmapilgul teisejärgulisele. Arendamise kiiruse ja odavuse osas on see väga positiivne, kuid kahjuks tuleb see tihti teiste asjade hinnaga. Näiteks on peaaegu kõik mängud, mis on tehtud Flashis ning millel kehtib mingisugune edetabel või võidud, haavatavad teatud lihtsatele rünnakutele. Et aru saada, miks see nii on, seletan lühidalt kuidas käib andmete liikumine ajal kui mängite mingit arvutimängu: